bX-shw6kj Hatası, bX- Hataları, bX-59cppw,bX-ggpps Hatası vs. Çözümü

Öncelikle hoşgeldiniz arkadaşlar,Biliyorum çok endişelisiniz şuanda ''çözümü bulabilicekmiyim'' acaba diye, Sevinebilirsiniz çözümü burda (:
Bu problemin (hataların) Google blogda yardımda,forumlarında veya internet üzerinde hiç çözümü yoktur, bizzat başıma geldiği için biliyorum 3-4 saatlik bi araştırma yaptım ve elimde kalan birşey yoktu (: bu yazıyıda bu yüzden hazırladım zaten hiç bi yerde olmadığı çözüm olmadığı için.

Şimdi gelelim çözümümüze,
ilk olarak
bX-uwkzct
Hata kodumuz bu diyelim bizim blogumuza girmemizi engelliyor(Bütün kodları tek tek yazmıyorum örnek olarak onu yazdım) ve şu şekilde görünüyor;

İstediğiniz kadar kapatıp açın başka tarayıcılardan deneyin sonuç degişmiycektir, bu hatanın çözümü;
  •  Öncelikle blogumuza 2. bir tarayıcıyla giriyoruz aynı anda (Firefox kullanıyosak Bi tanede İnternet Exprolerdan açmak gibi) O orda açık kalıcak şimdi dönünün esas tarayıcınıza.
  •  Sonra esas normalde kullandığımız tarayıcımızdan blogumuzun hata sayfası açıkken,(Firefox için) Araçlar -» Seçenekler -» Gizlilik -» Çerezleri Silin (Tüm Çerezleri Sil) Bunu yaptıktan sonra.(emin olmak için bir kaç kere yapabilirsiniz garanti olsun)
  • Yine Araçlar -» Seçenekler -» Gelişmiş ''Çevrim dışı depolama'' 50 mb yazan yeri bulun ve ''Şimdi Temizle'' ye tıklayarak temizleyin.(aynı bir önceki gibi 1-2 kere tekrarlayın garantı olsun)
  • Şimdiii geldik en önemli noktaya... Kapatın tarayıcılarınızı firefox'u açın ve blogunuza giriş yapın (:
Bu şekilde 6 arkadaşımı kurtardım,umarım sizide kurtarmışımdır.
Eğer sorununuz devam ediyorsa, 'hata kodunuz' hatayı ne yaparken aldığınızı ve blog adresinizi yazarsanız özel olarak ilgilenicem.
Yardımcı olabildiğim arkadaşlarımda bir yorumu çok görmesinler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemizin Yapımcısı Gürkan TOPBAŞ